Vraag en antwoord

We komen op 5 november samen bij de Mauritskazerne in Ede

Aanmelden voor het Duurzame & Gezonde Scholen Congres kan tot dat het congres plaatsvindt. Je hebt dus tot en met 4 november de tijd! Echter, het kan voorkomen dat we eerder vol zitten en de registratie moeten sluiten. Mocht dat het geval zijn, dan wordt dat duidelijk aangegeven op de website.

Deelnemen aan het Duurzame & Gezonde Scholen Congres op 5 november 2025 kost €220,- excl. BTW per persoon. Ben je schoolbestuur? Dan kost een deelname €90,- excl. BTW per persoon.

Ja, je kunt als organisatie partner worden van het Duurzame & Gezonde Scholen Congres. Heb je interesse? Wat leuk! Neem contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Naderhand zullen de foto's en er zal een verslag online komen op de terugblikpagina, net zoals bij voorgaande editie. Afhankelijk van of de spreker toestemming geeft, zullen wij de presentaties delen. Daarvoor kun je na 5 november een e-mail sturen naar [email protected]

Ja, dat kan! Studenten krijgen €25 euro. Neem contact met ons op en je ontvangt zo snel mogelijk de actiecode voor studenten van ons in je mailbox.

Wil jij graag op de hoogte blijven over het Duurzame & Gezonde Scholen Congres? Meld je aan voor de eventupdate

We zouden het ook heel leuk vinden als je het Duurzame & Gezonde Scholen Congres volgt op LinkedIn.

Bij een betaald evenement worden er bij annuleren tot uiterlijk 6 (zes) weken voor aanvang van het evenement alleen de administratiekosten à €20,- in rekening gebracht. In geval van annulering na 6 (zes) tot 2 (twee) weken voor aanvang van een Evenement is de Deelnemer 50% van het inschrijfgeld verschuldigd. In geval een noshow of van annuleren binnen 2 (twee) weken voor aanvang van een Evenement is de Deelnemer 100% van het inschrijfgeld verschuldigd.